Dom
V polovině června se v nádherných prostorech coworkingu Opero sešla stovka instagramových nadšenců na již tradiční odborné konferenci Instameet. Na claim „setkání s nejlepšími instagramery z Česka a Slovenska“ se chytla spousta lidí, takže lístky byly vyprodány týdny před samotnou akcí. Připravili jsme si pro vás shrnutí toho, co nejzajímavějšího nám uvízlo v paměti i bez detailního psaní poznámek.
1.duben. Jeden z těch datumů, které jsou postrachem každého specialisty sociálních médií. Projekťáci i klienti čekají všelijaké perly a chtějí se za břicho popadat. Vám jako specialistovi je však jasné, že tohle hraničí s hraním si s ohněm a ve výsledku to není až taková sranda.
Představte si tu situaci, kdy vylezete z vysoký školy, nad hlavou máváte ještě čerstvým diplomem a v hlavě si představujete, jak se teď o vás velký společnosti přetrhnou, protože budou chtít někoho s novým pohledem na věc. Máte svůj život, spoustu kamarádů, partnera, tisíc zájmů. Práci potřebujete vlastně jen kvůli penězům a plánujete k tomu přesně tak přistupovat. Žádný velký kamarádíčkování, udělat svoji práci a honem pryč.
Využití funkce Stories na Instagramu roste od jeho zavedení raketovou rychlostí. A mnoho uživatelů by vám řeklo, že přes den projíždí jen Stories a feed si nechají až na později – ten jim totiž na rozdíl od Stories nikam neuteče. A co na tom, že už se na něj později vlastně ani nepodívají. Jak je tedy využívat, co na ně postovat a co z toho jako firma či jednolivec můžete mít? Dnes vám přinášíme několik konkrétnějších tipů. Tak se na to pojďme podívat.
Na DigiJobs mě Sun zaujal na první pohled. Ne tou oranžovou barvou, ne letáky. První, co mě uhodilo do očí, byly makronky a na to by mě nalákal každý a kamkoliv. Proto jsem k jejich stánku okamžitě zamířila s rozzářenýma očima plnýma zaujetí.