Spravujete více účtů v Google AdWords? Pak pro vás Google přichází s novinkou v podobě měření konverzí napříč účty přímo v klientském centru. Mělo by to usnadnit implementaci konverzní značky a přehledy by navíc měly poskytovat i informace o asistovaných konverzích jednotlivých účtů.
Konverze bude možné počítat ve všech účtech pomocí jediné konverzní značky. Pokud se ale pro tuto možnost rozhodnete, nebudete již moc využívat měření konverzí pouze pro jeden konkrétní účet. Nebude tedy možné zároveň používat měření konverze napříč účty a pro konkrétní účet.
Google navíc slibuje, že během několika následujících měsíců uvede více nových funkcí, které nám poskytnou přesnější informace o konverzích, cestě zákazníka k nákupu a o návratnosti investic do reklamy.
Pokud vás o tomto tématu zajímá více, přečtěte si můj článek, ve kterém se dozvíte, jak měření konverzí napříč účty nastavit, a kdy bude vhodné toto nastavení využít.