Dnes se ve vybraných účtech objevila novinka při vytváření kampaní v obsahové síti. Ti, kteří si nejsou jistí, jaké funkce při dosažení svého cíle zvolit, to budou mít ode dneška jednodušší. Google AdWords vám nově nabídne nejprve výběr marketingového cíle a tím vás navede k funkcím, které jsou pro dosažení tohoto cíle nejvhodnější.
V nápovědě Google AdWords jsou marketingové cíle definovány jako „rozcestníky, které vám pomohou vytvářet kampaně efektivněji a rychleji“ a rozlišují se celkem 3 základní:
Tímto výběrem změníte postup vytváření, protože se vám nabídnou jen vybrané funkce, které jsou určeny pro váš marketingový cíl. Nemusíte se ale obávat, funkce můžete dodatečně nastavit. Stačí pouze kliknout na Zobrazit další možnosti. Grafy i tabulky zůstanou nedotčeny.
Pro ty, kteří se bez této funkce obejdou, Google AdWords nechává možnost Žádný marketingový cíl, čímž budete mít dostupné všechny funkce. Zkrátil se ale výběr dostupných možností pouze na Všechny funkce, nebo Reklamy v mobilních aplikacích.