Google představil novinku, interaktivní reklamy, které jsou tvořeny sadou interaktivních formátů reklam Rich media.
Tento nový typ reklamy slibuje řadu výhod, které mají přispívat k vyššímu upoutání správných zákazníků pomocí širokého výběru dostupných formátů. Jednou z největších výhod je způsob platby za reklamu. Inzerent platí pouze v případě, když zákazníka reklama zaujme, tudíž pokud dojde ke kvalifikované interakci s reklamami. Takovou interakcí se rozumí umístění kurzoru myši, po dobu delší než dvě sekundy, na reklamu.
Využití interaktivních reklam se týká především brandových kampaní, které kladou důraz na dosahování cílů značky. Výhodu mají inzerenti, kteří již mají vytvořeny nějaké online zdroje, jako je video, či katalog. V tomto případě Google slibuje vytvoření interaktivní reklamy za pár minut.
Interaktivní reklama funguje na principu prvotní interakce mezi zákazníkem a reklamou, která následně načte multimédia. Pro představu navštivte Google Gallery Rich media.
Vytvoření interaktivní kampaně, reklamní sestavy, či reklamy je možné přímo v účtu AdWords, kde jsou k dispozici šablony. Do těch se doplní pouze logo, video, obrázek banneru a obrázek před spuštěním.
Pokud Vás interaktivní reklama zaujala, můžete získat více informací v oficiální Nápovědě Google AdWords.