Také vám u Skliku chyběla možnost zvolit si vlastní skupinu stránek, na které byste chtěli zobrazovat svoje reklamy? Už nemusí! Dnes totiž systém Sklik spustil beta verzi nové funkce nazvané Umístění.
V podstatě se zdá, že tato funkce bude fungovat podobně jako zvolená umístění v systému Google AdWords. Od nynějška si budete moci konkrétně vybrat, na kterém webu v obsahové síti Sklik budete chtít zobrazovat svoji reklamu. Jako „Umístění“ budete moci zvolit celý web (např. novinky.cz), subdoménu (tema.novinky.cz), konkrétní část webových stránek (www.novinky.cz/kariera) nebo konkrétní webovou stránku vložením kompletní URL.
Novou funkci naleznete na úrovni reklamních sestav vedle záložek "Klíčová slova" a "Inzeráty". V této záložce budete mít přehled o vašich zvolených umístěných, a také zde naleznete seznam domén a kompletních URL stránek automaticky zvolených na základě zvolených klíčových slov. Domény z Automatických Umístění budete moci přesouvat do vlastních zvolených Umístění nebo je nastavit jako Vyloučená Umístění.