Sklik bannery se dočkaly ostrého provozu

Digichef

Dnešním dnem je grafická inzerce Skliku již dostupná všem inzerentům. Pilotní provoz skončil a tak mohou všichni inzerenti vkládat grafické reklamy na weby obsahové sítě Skliku, jak dnes Sklik oznámil na svém oficiálním blogu.

V nich bohužel nejsou zařazeny servery jako Novinky.cz či Super.cz, protože ty Sklik jako prémiové nabízí jinou cestou, nicméně i tak je zde pestrý výběr poměrně zajímavých a kvalitních webů - AutoRoad.cz, HyperInzerce.cz, HyperPrace.cz, Fotbal.cz, KinoBox.cz, NHLportal.cz, Topzine.cz, EraSport.cz, EuroZpravy.cz a mnohé další.

Grafická inzerce bude zpoplatněna jak modelem platby za klik, tak i cenou za tisíc zobrazení, jejíž minimum je 10 Kč.

Formáty grafické reklamy

Pokud si myslíte, že bannery z AdWords snadno nahrajete i do Skliku, tak jste na omylu. Pět rozměrů bannerů je sice stejných jako v AdWords, ale Sklik přidal 3 vlastní rozměry navíc. Grafická inzerce je tak v Skliku dostupná v těchto rozměrech: 468x60, 728x90, 250x250, 120x600, 160x600, 125x125, 200x300 a 468x250

A poslední překvapení na závěr: grafická inzerce Skliku je zatím omezena jen na formáty JPEG, PNG a GIF (může být i animovaný). Flashové bannery bohužel chybí. Tak doufejme, že se již pracuje na jejich zařazení.

Ondřej Hnát

30. července 2012