Sledovanost TV klesá!

Digichef

Podle mediální agentury ARBOmedia sledovanost televize v tuzemsku od roku 2002 klesá, ale je to jen dočasná záležitost. Důvodem letošního poklesu je nejen nadprůměrně pěkné počasí, ale také příliš podobná nabídka televizních stanic.

Vliv na současnou situaci má i trend, podle kterého vzrůstá zájem lidí i o jiné aktivity, například více využívají internet. Na sledovanosti přitom závisí i zisky komerčních stanic z reklamy.

Poklesu jsou si vědomy i soukromé televize. "Tento pokles je v České republice výjimečný, protože přesahoval deset až 12 procent. Je to absolutní výjimka v celé Evropě. Myslím, že to pocítily všechny televize," citovaly nedávno Hospodářské noviny výkonného ředitele Primy Petra Chajdu.

Podle marketingového ředitele mediální agentury ARBOmedia Štěpána Woldeho si za nynější situaci mohou televizní stanice samy. Podle něj totiž divák nemá již delší dobu z čeho moc vybírat. Televize nabízí a nabízely stejné formáty, jako například původní televizní seriály. Celý článek si můžete přečíst na serveru iHNed.cz.

Avatar_round

Sunní tým

15. června 2007