Insta Stories - za málo peněz hodně muziky

Digichef

Původně se zdálo, že Insta Stories budou pro firemní marketing nepoužitelné. Opak je ale pravdou. Pro ty, kdo je snad ještě neznají: Insta Stories je funkce v podstatě okopírovaná od Snapchatu (No a? Proč vymýšlet něco nového, když tohle funguje).

Vaše fotky, videa nebo kombinace obojího budou na Instagramu v horní liště (kulaté ikonky s profilovkami účtů, které sledujete) nad příspěvky viset 24 hodin a můžou si je prohlédnout všichni, kdo vás sledují.

image

zdroj: Mashable

Instagram v lednu 2017 v článku Bringing Insights and Ads to Stories uveřejnil, že Insta Stories používá přes 150 milionů uživatelů Instagramu a jedna třetina z nejsledovanějších Stories je od firemních profilů. Přislíbil také, že brzy bude možné začít jednotlivé Stories sponzorovat (přes Power Editor nebo Ads Manager) a mít o nich přehled v Insights.

To znamená, že vaše Stories se objeví uživatelům Instagramu, i když vás nesledují, mezi ostatními příběhy od těch, které sledují.

Začalo to fungovat od března a tak jsme to hned vyzkoušeli!

image

Instagram Nominal

image

Instagram Malý Ráj

image

Instagram Nominal

A výsledek?

Za cenu od 200 do 500 Kč vidělo Insta Stories (vyzkoušeno na různých profilech) v průměru 34 000 uživatelů Instagramu (minimum 17 000 a maximum 56 000).

A to není všechno!

Díky sponzorovaným Stories začalo profily nově sledovat v průměru 20 uživatelů Instagramu (minimum 13 a maximum 42). Takže doporučujeme taky vyzkoušet, než to začnou využívat všichni a reklama podraží. ;)

Jestli vás zajímá, jaké další funkce Instagramu můžete pro svou značku využít, mrkněte do článku Instagram - umíte využít všechny funkce, které nabízí?

Vyzkoušejte Insta Stories a zamilujete si je!

  • Celkový průměr hodnocení: 3.67 z 5
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67
  • 3.67

2. dubna 2017