Původně se zdálo, že Insta Stories budou pro firemní marketing nepoužitelné. Opak je ale pravdou. Pro ty, kdo je snad ještě neznají: Insta Stories je funkce v podstatě okopírovaná od Snapchatu (No a? Proč vymýšlet něco nového, když tohle funguje).
Vaše fotky, videa nebo kombinace obojího budou na Instagramu v horní liště (kulaté ikonky s profilovkami účtů, které sledujete) nad příspěvky viset 24 hodin a můžou si je prohlédnout všichni, kdo vás sledují.
Instagram v lednu 2017 v článku Bringing Insights and Ads to Stories uveřejnil, že Insta Stories používá přes 150 milionů uživatelů Instagramu a jedna třetina z nejsledovanějších Stories je od firemních profilů. Přislíbil také, že brzy bude možné začít jednotlivé Stories sponzorovat (přes Power Editor nebo Ads Manager) a mít o nich přehled v Insights.
To znamená, že vaše Stories se objeví uživatelům Instagramu, i když vás nesledují, mezi ostatními příběhy od těch, které sledují.
Za cenu od 200 do 500 Kč vidělo Insta Stories (vyzkoušeno na různých profilech) v průměru 34 000 uživatelů Instagramu (minimum 17 000 a maximum 56 000).
Díky sponzorovaným Stories začalo profily nově sledovat v průměru 20 uživatelů Instagramu (minimum 13 a maximum 42). Takže doporučujeme taky vyzkoušet, než to začnou využívat všichni a reklama podraží. ;)
Jestli vás zajímá, jaké další funkce Instagramu můžete pro svou značku využít, mrkněte do článku Instagram - umíte využít všechny funkce, které nabízí?